اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

درخشش خبرنگاران فارس خراسان رضوی در جشنواره ابوذر

خبرنگاران خبرگزاری فارس خراسان رضوی با پنج اثر در اختتامیه جشنواره رسانه‌ای ابوذر درخشیدند.

درخشش خبرنگاران فارس خراسان رضوی در جشنواره ابوذر

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، در اختتامیه چهارمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر که پیش از ظهر امروز با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در تالار شهر شهرداری مشهد برگزار شد، خبرنگاران فارس خراسان رضوی با پنج اثر درخشیدند.

معصومه مومنیان در بخش گزارش با ارائه گزارشی با عنوان «قصه پرغصه کوهخواری در عارفی» رتبه نخست گزارش‌نویسی این جشنواره را به خود اختصاص داد.

همچنین دو گزارش «شگرد سلطان جعل مدرک» و «فروش مدرک دکترا در یک موسسه تبلیغاتی» اثر فاطمه سهامی حصاری شایسته تقدیر در این بخش شد.

در بخش خبر رتبه سوم با خبر «دانشگاه شهید مطهری مجوز جذب دانشجو در مشهد ندارد» به فاطمه سهامی حصاری رسید و خبر «مدرسه مختلط در مشهد» به قلم معصومه مومنیان شایسته تقدیر شد.

گفتنی است؛ در این دوره جشنواره ۲ هزار و ۳۸۴ اثر از خبرنگاران استان خراسان رضوی دریافت شد که سهم رسانه‌های مشهد در این جشنواره حدود ۶۲ درصد کل آثار بود.

سال گذشته در سومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر خراسان رضوی نیز چهار خبرنگار فارس خراسان رضوی حائز رتبه‌های برتر این جشنواره و شایسته تقدیر شدند.

انتهای پیام/ ۷۰۰۶۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول